Zaloguj się do swojego systemu transakcyjnego

Informacje dla klientów

07.02.2019

W marcu 2019 r. mBank udostępni nowy wniosek w systemie mBank CompanyNet "wniosek o zmianę danych Klienta" (zmiana nazwy/zmiana adresu siedziby klienta/zmiana adresu do korespondencji z mBankiem). więcej

W marcu 2019 r. mBank udostępni nowy wniosek w systemie mBank CompanyNet "wniosek o zmianę danych Klienta" (zmiana nazwy/zmiana adresu siedziby klienta/zmiana adresu do korespondencji z mBankiem). ukryj szczegóły 07.02.2019

Nowy wniosek dostępny w systemie mBank CompanyNet!

Szanowny kliencie,
W marcu 2019 r. mBank udostępni nowy wniosek w systemie mBank CompanyNet "wniosek o zmianę danych Klienta" (zmiana nazwy klienta/zmiana adresu siedziby klienta/zmiana adresu klienta do korespondencji z mBankiem).

mBank zmieni nazwę lub adres siedziby klienta, pod warunkiem rejestracji zmiany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).

Nowy wniosek będzie dostępny dla użytkowników z uprawnieniami do Formularzy (dokumentów elektronicznych).
Zmiana wprowadzana jest na podstawie § 88 ust. 10-16 "Regulaminu otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A." / § 7 ust. 9-15 Regulaminu "Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.".

Klient może odebrać użytkownikom uprawnienia do nowego wniosku zgodnie z postanowieniami ww. regulaminów.

Listę wszystkich wniosków publikujemy pod adresem: https://www.mbank.pl/pdf/msp-korporacje/mbank-companynet/lista-wnioskow-pl.pdf

Pozdrawiamy
mBank S.A.

01.02.2019

Przerwa wdrożeniowa: mBank CompanyNet - 09.02.2019 więcej

Przerwa wdrożeniowa: mBank CompanyNet - 09.02.2019 ukryj szczegóły 01.02.2019

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi w nocy 9 lutego 2019, w godzinach 01:00 - 05:00 nastąpi przerwa dostępie do systemu mBank CompanyNet.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

mBank S.A.

17.01.2019

Uwaga na fałszywe maile od kontrahentów o zmianie numeru rachunku! więcej

Uwaga na fałszywe maile od kontrahentów o zmianie numeru rachunku! ukryj szczegóły 17.01.2019

Szanowny kliencie,

Ostrzegamy Cię przed poważnym zagrożeniem, z którym możesz mieć styczność podczas swojej codziennej pracy.

Nie daj się okraść!
Pamiętaj, aby każdą informację o rzekomej zmianie numeru rachunku do opłat za usługi/produkty potwierdzać telefonicznie!


Oszuści coraz częściej podszywają się pod podmioty, z którymi współpracujesz. Dlatego tak ważne jest, aby zachować czujność ilekroć dowiadujesz się o niespodziewanej zmianie numeru rachunku do rozliczeń.

Informację tę przestępcy najczęściej wysyłają wiadomością e-mail (podszywają się pod dobrze znanych Ci kontrahentów). Jednak, zdarzają się też przypadki, gdy fałszywy numer rachunku możesz dostać na piśmie lub bezpośrednio na fakturze. Niezależnie od źródła informacji nie wysyłaj przelewu "w ciemno". Potwierdź zmianę numeru rachunku telefonicznie innym kanałem. Możesz uratować firmę przed wyłudzeniem środków.

Pozdrawiamy i życzymy bezpiecznych transakcji,

mBank

Przejdź do serwisu informacyjnego dla klientów

Pamiętaj!

Sprawdzaj numer rachunku beneficjenta, na który kierowana jest płatność
Skontaktuj się z bankiem - jeśli podczas logowania system zachował się w nietypowy sposób
Nie otwieraj załączników z podejrzanych wiadomości e-mail

Zadbaj o bezpieczeństwo

Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
Nie korzystaj z linków do strony mBank CompanyNet wysyłanych e-mailem
pobierz Dekalog bezpieczeństwa w Internecie

Contact Center

Wsparcie użytkowników bankowości
elektronicznej i internetowej
0 801 273 273
22 6 273 273
Od poniedziałku do piątku 8:00-18:30