Zaloguj się do swojego systemu transakcyjnego

Informacje dla klientów

09.08.2022

Zmiany w "Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.". więcej

Zmiany w "Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.". ukryj szczegóły 09.08.2022

Data publikacji zmienionego Regulaminu: 09.08.2022 r.

Data wejścia w życie zmian Regulaminu: 05.09.2022 r.
Więcej informacji >>>

09.08.2022

Zmiany w Regulaminie "Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.". więcej

Zmiany w Regulaminie "Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.". ukryj szczegóły 09.08.2022

Data publikacji zmienionego Regulaminu: 09.08.2022 r.

Data wejścia w życie zmian Regulaminu: 05.09.2022 r.
Więcej informacji >>>

15.07.2022

Niedostępność Modułu mPlatforma walutowa więcej

Niedostępność Modułu mPlatforma walutowa ukryj szczegóły 15.07.2022

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku z koniecznością wykonania prac konserwacyjnych Moduł mPlatforma walutowa będzie niedostępny od godziny 19:00 2022.07.16 do godziny 22:00 2022.07.16.
Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

01.07.2022

Wprowadzamy karty przedpłacone z własnym wizerunkiem. więcej

15.06.2022

Sankcje dla banków, które maja wpływ na realizację płatności zagranicznych więcej

Sankcje dla banków, które maja wpływ na realizację płatności zagranicznych ukryj szczegóły 15.06.2022

Sankcje dla banków

Sankcje dla banków, które mają wpływ na realizację płatności zagranicznych
Sytuacja w Ukrainie jest dynamiczna, monitorujemy ją na bieżąco. Zaktualizowaliśmy listę banków objętych sankcjami: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/msp-korporacje/post,9650,sankcje-dla-rosyjskich-bankow-ktore-maja-wplyw-na-realizacje-platnosci-zagranicznych.html Jeśli lista podmiotów objętych sankcjami się rozszerzy, będziemy o tym informować.

Przejdź do serwisu informacyjnego dla klientów

Pamiętaj!

Sprawdzaj numer rachunku beneficjenta, na który kierowana jest płatność
Skontaktuj się z bankiem - jeśli podczas logowania system zachował się w nietypowy sposób
Nie otwieraj załączników z podejrzanych wiadomości e-mail

Zadbaj o bezpieczeństwo

Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
Nie korzystaj z linków do strony mBank CompanyNet wysyłanych e-mailem
pobierz Dekalog bezpieczeństwa w Internecie

Centrum Klienta

Wsparcie użytkowników bankowości
elektronicznej i internetowej
0 801 273 273
22 6 273 273
Od poniedziałku do piątku 8:00-18:00