Zaloguj się do swojego systemu transakcyjnego

Informacje dla klientów

17.06.2021

Zmiana w "Taryfie prowizji i opłat bankowych w mBanku dla MSP i Korporacji" więcej

Zmiana w "Taryfie prowizji i opłat bankowych w mBanku dla MSP i Korporacji" ukryj szczegóły 17.06.2021

1 lipca 2021 r. wprowadzamy zmianę do "Taryfy prowizji i opłat bankowych w mBanku dla MSP i Korporacji".
Data publikacji zmienionej Taryfy: 17.06.2021 r. >>>

16.06.2021

Niedostępność systemu mBank CompanyNet - 2021.06.20 więcej

Niedostępność systemu mBank CompanyNet - 2021.06.20 ukryj szczegóły 16.06.2021

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w związku z koniecznością wykonania prac konserwacyjnych system mBank CompanyNet będzie niedostępny
od godziny 2:00 2021.06.20 do godziny 8:30 2021.06.20.
Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

28.05.2021

Zmiany w Regulaminie "Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.". więcej

Zmiany w Regulaminie "Internetowy system obsługi Klienta mBank CompanyNet mBanku S.A.". ukryj szczegóły 28.05.2021

Data publikacji zmienionego Regulaminu: 28.05.2021 r.

Data wejścia w życie zmian Regulaminu: 28.06.2021 r.

Więcej informacji >>>.

28.05.2021

Zmiany w "Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.". więcej

Zmiany w "Regulaminie otwierania, prowadzenia i zamykania Zintegrowanego rachunku bankowego w mBanku S.A.". ukryj szczegóły 28.05.2021

Data publikacji zmienionego Regulaminu: 28.05.2021 r.

Data wejścia w życie zmian Regulaminu: 28.06.2021 r.

Więcej informacji >>>.

14.05.2021

Informacja w sprawie płatności realizowanych na rzecz kontrahentów w Kanadzie więcej

Informacja w sprawie płatności realizowanych na rzecz kontrahentów w Kanadzie ukryj szczegóły 14.05.2021

Dzień dobry,

w związku ze zmianą prawa, dotyczącego przeciwdziałania praniu pieniędzy i zapobieganiu terroryzmowi, od 1.06.2021 r. płatności realizowane na rzecz kontrahentów w Kanadzie powinny zawierać prawidłowe dane beneficjenta:

- numer rachunku,

- nazwę beneficjenta,

- pełny adres: ulica, miasto, kraj - adresy ze skrzynką pocztową nie będą akceptowane.

Brak tych danych będzie skutkować opóźnieniami w realizacji płatności, a nawet ich anulowaniem przez banki kanadyjskie.
Prosimy o uważną realizację zleceń.

Z pozdrowieniami
zespół mBanku

Przejdź do serwisu informacyjnego dla klientów

Pamiętaj!

Sprawdzaj numer rachunku beneficjenta, na który kierowana jest płatność
Skontaktuj się z bankiem - jeśli podczas logowania system zachował się w nietypowy sposób
Nie otwieraj załączników z podejrzanych wiadomości e-mail

Zadbaj o bezpieczeństwo

Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
Nie korzystaj z linków do strony mBank CompanyNet wysyłanych e-mailem
pobierz Dekalog bezpieczeństwa w Internecie

Centrum Klienta

Wsparcie użytkowników bankowości
elektronicznej i internetowej
0 801 273 273
22 6 273 273
Od poniedziałku do piątku 8:00-18:00